Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Veelgestelde vragen


Wat voor soort IT-hardware bieden jullie aan?

Wij bieden een breed scala aan IT-hardware, waaronder servers, desktops, laptops, netwerkapparatuur, opslag-oplossingen, randapparatuur, accessoires en verschillende diensten waaronder een installatie service. Klik hier voor al onze categorieën.


Welke merken IT-hardware leveren jullie?

Wij leveren IT-hardware van gerenommeerde merken zoals HPI/HPE, Lenovo, Dell, Fortinet, Cisco, Apple en vele anderen. We werken samen met verschillende distributeurs om ervoor te zorgen dat we een breed scala aan merken en producten kunnen aanbieden. Bezoek de Merkenpagina voor een overzicht van al onze leveranciers.


Levert OfficeGrip ook IT-Hardware aan consumenten?

Nee, om producten via onze webshop aan te kunnen schaffen dient u zich eerst te registreren met de gegevens van uw bedrijf of instelling. Klik hier om een zakelijk account aan te maken.


Hoe maak ik een account aan?

Bovenaan in de navigatie balk vind je een knop om in te loggen in je eigen zakelijke omgeving. Mocht je echter nog geen account hebben krijg je op dat moment de mogelijkheid deze aan te maken. klik hier om je zakelijke account aan te maken. 


Hoe breng ik wijzigingen aan in mijn account?

Indien je bent ingelogd en in de navigatie balk bovenaan op je account klikt wordt er een venster weergegeven met de mogelijkheid je profiel of wachtwoord te wijzigen. Hiermee kun je de bedrijfsgegevens, het adres en bijvoorbeeld het email adres voor facturatie wijzigen.


Wat kan ik in mijn account met de knop Beheer gebruikers?

Indien je bent ingelogd en in de navigatie balk op je account klikt wordt er een venster weergegeven met de mogelijkheid je gebruikers te beheren.
Hiermee kun je collega's rechten geven om namens je organisatie in te kunnen kopen en nieuwe gebruikers aanmaken.


Waar kan ik mijn bestelhistorie en facturen vinden?

Indien je bent ingelogd en in de navigatie balk op je account klikt wordt er een venster weergegeven met de knoppen Bestelhistorie en Orders & facturen.
In de bestelhistorie vind je producten die je eerder hebt besteld. Bij Orders en facturen zie je alle orders van je organisatie met indien beschikbaar de factuur, track en trace en serienummers van de producten. 


Bieden jullie garantie op de geleverde IT-hardware?

Op alle producten die u bij Officegrip Hardware BV aanschaft, heeft u recht op de fabrieksgarantie, de duur en inhoud van deze garantie kunnen per product verschillen. Wij adviseren u dan ook om altijd goed de garantievoorwaarden te controleren voordat u een aankoop doet. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met uw product, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice en zullen wij u verder helpen. Voor meer informatie kunt u ook terecht op onze retouren & garantie site.


Wat is de levertijd van jullie IT-hardware?

De levertijd kan variëren afhankelijk van verschillende factoren, zoals de beschikbaarheid van het product, de locatie van de klant en de gekozen verzendmethode. We streven ernaar om de bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en onze klanten op de hoogte te houden van de verwachte levertijd. Voor meer informatie kunt u terecht op onze verzending & bezorging pagina.


Bieden jullie installatieservices voor de geleverde IT-hardware?

Ja, we bieden installatieservices voor de geleverde IT-hardware. Los van de mogelijkheid om devices uit te rollen middels Autopilot of Autopilot Hashes aan te leveren kan ons team van ervaren technici helpen bij de installatie, configuratie en het opzetten van de IT-hardware, ook op locatie. Neem contact met ons op voor meer informatie of kijk op onze Officegrip Hardware services pagina.


Wat zijn jullie betalingsmogelijkheden?

We accepteren verschillende betalingsmogelijkheden, waaronder vooraf betalen via bankoverschrijving. Verder is het mogelijk om op rekening te betalen (dit na een kredietcheck) of It-hardware aan te schaffen via een lease contract. Neem contact met ons op voor meer informatie of kijk op onze betalingsmogelijkheden site.


Bieden jullie kortingen voor bulkbestellingen?

Voor een grotere bestelling is het mogelijk om producten toe te voegen aan een offerte lijst en een offerte op te vragen. Aan de hand van uw bedrijfsgegevens en verwachte omzet kunnen we kijken naar de mogelijkheden voor een speciale prijs. Ook kunt u hiervoor direct contact met ons opnemen via de contact pagina.


Wat zijn jullie retourbeleid en restitutiemogelijkheden?

Hoewel fabrikanten en distributeurs niet verplicht zijn om artikelen retour te nemen, vinden wij het belangrijk om onze klanten tevreden te stellen met hun aankoop. Indien u onverhoopt toch niet tevreden bent met uw aankoop, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Hoewel wij niet kunnen garanderen dat we artikelen retour kunnen nemen, zullen we altijd ons best doen om een passende oplossing te vinden. Kijk voor meer informatie op de retouren en garantie pagina of neem direct contact met ons op.

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen